Aktualności
ŻYCZENIA
Miedzynarodowy Dzień Wolontariusza
Dzisiaj, w Międzynarodowy Dzień Wolontariusza, składamy serdeczne podziękowania naszym niezastąpionym wolontariuszom. Wasza hojność, czas i...
Poszukujemy Opiekuna Medycznego
📣 Dołącz do naszego zespołu! Aktualnie rekrutujemy na stanowisko opiekuna medycznego. Wymagania: 👉🏼 wykształcenie potwierdzone dyplomem...
Poszukujemy pomocy kuchennej.
Stowarzyszenie Hospicjum Królowej Apostołów poszukuje pracownika na stanowisko pomocy kuchennej. Do obowiązków pomocy kuchennej należy w...
Zaproszenie do wolontariatu.
WOLONTARIAT DLA KAŻDEGO Stowarzyszenie Hospicjum Królowej Apostołów w Tanowie poszukuje osób chętnych do wolontariatu, m.in. do prac porządkowych,...
Od 01.09 zmiana godz. pracy Poradni Paliatywnej >>
Od 01.09.2023r obowiązują nowe godziny i dni pracy naszej Poradni Paliatywnej: PONIEDZIAŁKI: 8.00-11.00 ŚRODY: 15.00-18.00 CZWARTKI: 15.00-18.00...
Hospicjum poszukuje opiekuna medycznego.
Hospicjum poszukuje opiekuna medycznego. wymagania: – wykształcenie potwierdzone dyplomem potwierdzającym kwalifikacje zawodowe w zawodzie opiekuna...
Hospicjum Królowej Apostołów w Tanowie poszukuje pielęgniarki do pracy w hospicjum domowym.
Hospicjum Królowej Apostołów w Tanowie poszukuje pielęgniarki do pracy w hospicjum domowym. WYMAGANIA: - ukończony kurs z zakresu opieki paliatywnej...
Odejścia, pożegnania.
Jeden telefon, w słuchawce głos arcybiskupa, trzeba zachować ślubowane posłuszeństwo , przewidziane w życiu kapańskim. Pożegnania i powitania....
Kontakt
Biuro czynne
poniedziałek-piątek
godz 9.00-14.30
Siedziba
ul. Szczecińska 12,
72-004 Tanowo
Dyrektor HKA Agnieszka Mazur-Czajka tel. 573979998
Organizacja Pożytku Publicznego: KRS 0000161200
Numer konta:
Pekao S.A I o w Policach 93 1240 3943 1111 0010 1010 6526
NIP: 955-20-68-124, Regon: 812608003
Bądź na bieżąco
Budowa zakończyła się sukcesem dzięki 1,5% i dofinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 RPZP.09.01.00-32- 0001/16 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.